Societate de avocatură, Timiș
17 ani experiență
Telefon: +40723 142 246
Email: office@petrea.eu
Website: petrea.eu
Blvd. Revolutiei 1989 nr. 26, Ap. 13 300024, Timis
Furnizăm soluții juridice flexibile și eficiente, pentru ca tu sa te poți bucura de drumul către succes.
Echipa noastră se adresează mediului antreprenorial, de orice dimensiune, fiind hotărâți să furnizăm cele mai bune soluții personalizate, în funcție de necesitățile fiecărui client, ”soluția” care face diferența dintre tine și ceilalți concurenți din domeniul în care activezi.
Pentru un avocat bun în Timișoara, apelează la Petrea & Asociații!
Petrea & Asociații este o societate de avocatură specializată în consultanță pentru afaceri și litigii comerciale complexe. Cu toate acestea, printre clienții noștri se află și persoane fizice care întâmpină probleme legale. Din experiența noastră, toate problemele legale sunt rezolvabile apelând la contract sau la lege. Considerăm că din moment ce serviciile noastre sunt, în general, solicitate de către profesioniști, aceste servicii sunt potrivire și persoanelor fizice.
Persoanele juridice se confruntă zilnic cu probleme legate de relațiile cu angajații, încheierea și executarea contractelor, interacțiunea cu autoritățile publice sau recuperarea creanțelor. În mod evident, implicarea consultanței de specialitate ajută la prevenirea și evitarea problemelor cu costuri incomparabil mai mici, decât costurile ridicate de identificarea unor soluții litigioase în fața instanțelor de judecată.
Persoanele fizice se află de foarte multe ori în postura de a încheia contracte sau tranzacții cu o valoare considerabilă, motiv pentru care considerăm că este indicat să fie asistate și ghidate spre soluții juridice cât mai eficiente din punct de vedere legal.
Contractele bine calibrate încurajează performanța și descurajează litigiile. Încheierea unui nou contract este la fel de importantă ca și identificarea unor clauze profitabile și rezonabile, care să reducă riscurile contractuale în perioada de executare a contractului. Asigurăm asistarea și reprezentarea clientului în faza de negociere, redactarea contractului, precum și servicii de consiliere în faza de executare a contratelor.
Downloadarea contractelor de pe internet și utilizarea lor, fără a înțelege clauzele și efectele clauzelor contractuale, nu este recomandată, iar unul din principalele efecte ale utilizării unor astfel de contracte tipizate este aglomerarea în sălilor de judecată. Aici semnatarii discută în contradictoriu și susțin întotdeauna că ei s-au înțeles altfel decât în contractul încheiat după modelul tipizat. În mod evident, nu este recomandat să lași la aprecierea judecătorului care a fost înțelegerea reală dintre semnatari. Soluția data de către instanță poate fi mult mai predictibilă, atunci când situația ivită între părți a fost scrisă și documentată corespunzător în conținutul contractului.
Recomandarea noastră este să utilizezi contracte personalizate după nevoile tale.
Constituim societăți comerciale la cheie, prin preluarea tuturor sarcinilor din procedura de constituire, ajutând clienții să aleagă tipul de societate potrivit și să elimine consumarea timpului cu efectuarea unor proceduri anevoioase. Cu toate acestea considerăm că constituirea unei societăți reprezintă doar primul pas în lumea afacerilor, iar gestionarea relațiilor interne din cadrul societăților este la fel de importantă precum dezvoltarea acestora.
Am avut onoarea să ne asumăm rolul de consultant intern pentru anumiți clienți, prin urmare înțelegem foarte bine că sfaturile pe care le oferim clienților pot influența succesul financiar al acestor companii sau pot să pună punctul pe ”i” în cazul deciziei unei instanțe de judecată.
Nu de puține ori ne-am simțit neputincioși în fața problemelor, dar acum avem toate pârghiile ca să ne ajutăm reciproc. O negociere și o colaborare corectă, va naște o societate mai bună și oameni mai atenți la nevoile altora.
De cele mai multe ori cumpărarea sau vânzarea unui imobil reprezintă cea mai mare tranzacție din viață. În mod evident și riscurile asociate sunt pe măsura tranzacției, motiv pentru care considerăm că este benefic ca părțile să fie asistate de un profesionist înainte de a face acest pas investițional.
Protejarea și valorificarea potențialului economic al terenurilor și al clădirilor se realizează prin gestionarea în mod activ a drepturilor și a obligațiilor, motiv pentru care considerăm că pasivitatea și neexercitarea drepturilor nu reprezintă soluția câștigătoare.
Achiziționarea unei afaceri, indiferent că este vorba de un departament de business sau de o întreagă societate comercială, nu este o operațiune uzuală din activitatea curentă a unei organizații și poate reprezenta un adevărat test de anduranță ale celor implicați. Alegerea unei echipe de profesioniști care fac în mod uzual acest lucru poate sintetiza și simplifica multitudinea de informații pe care trebuie sa le gestionați în cadrul luării deciziilor.
Proprietatea intelectuală și tehnologia informației sunt două domenii interconectate și într-o continua dezvoltare, motiv pentru care participanții din acest domeniu trebuie să urmărească o strategie care să concretizeze întregul potențialul al activității și să se adapteze legislației diferitelor țări unde urmează să își desfășoare activitatea sau de unde provin partenerii de afaceri.
Toți operatorii economici intră sub incidența Regulamentului GDPR.
Datele cu caracter personal reprezintă orice informație privind o persoană fizică identificată sau identificabilă, direct sau indirect, în special prin referire la un element cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
Prelucrarea datelor cu caracter personal presupune orice operațiune efectuată asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea, punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea datelor.
Din colaborarea îndelungată cu investitorii străini în România a rezultat o experiență substanțială în ce privește asistența şi reprezentarea juridică în materie de imigrări, cetățenie, permise de muncă şi permise de ședere pe teritoriul României, precum și transcrierea actelor de stare civilă în registrele de stare civilă române.
Experiența bogată a echipei noastre în domeniul avocaturii de business și a domeniilor conexe generat și o experiență consistentă în ceea ce privește înregistrarea mărcilor, respectiv apărarea drepturilor ce decurg din aceste înregistrări.
Protecția mărcii într-o piață concurențială reprezintă un must have în rândul oricărui profesionist, indiferent că discutăm de numele mărcii, de numele produsului ori serviciului furnizat de către acesta.
Externalizarea procedurilor de colectare a creanțelor va diminua riscul ca plățile întârziate sau sumele nerecuperate să vă afecteze planurile.
Vă vom ajuta cu recuperarea creanțelor provenite din: împrumuturi nerestituite la scadenta, facturi neachitate la termen, constituirea unor gajuri și ipoteci, plata drepturilor salariale, plata unor lucrări de antrepriza, datorii provenind din moșteniri, datorii provenind din contracte de închiriere sau vânzare și orice alt tip de creață.
Toate litigiile au doi numitori comuni: contractul și legea.
Cu o experiență de peste 250 de litigii gestionate anual, suntem pregătiți să furnizăm servicii de reprezentare eficiente în urătoarele domenii: civil, comercial, executări silite, exproprieri, contencios administrativ, fiscal, asigurări, imobiliar, societar, bancar.
Legislația fiscală foarte instabilă și abuzurile, atât cele instituționale cât și cele personale ale funcționarilor cu ocazia controalelor efectuate, pot produce grave perturbări în activitatea unei societăți comerciale.
Considerăm că adaptarea soluțiilor fiscale în funcție de modificările legislative este obligatorie, dacă societatea dumneavoastră urmărește optimizare profirului, iar abuzurile instituțiilor statului trebuie sancționate de către instanțele de judecată.
Identificarea eventualelor disfuncționalități în fluxul financiar cât mai devreme posibil și inițierea unei strategii care să asigure continuitatea activității, reprezintă o provocare care în actualul context actual economic se poate realiza doar prin implementarea unor soluții caracterizate de obiectivitate.
Legislația muncii este una foarte sensibilă, motiv pentru care ignoranța cu privire la modalitatea de gestionare a relației angajat-angajator poate aduce prejudicii necontrolabile.
În egală măsură pentru angajat, reprezintă o reală problemă neîncasarea drepturilor salariale, din moment ce nici un creditor nu este dispus să aștepte.
Malpraxisul medical reprezintă o eroare profesionala săvârșită în exercitarea actului medical sau medico-farmaceutic, care prejudiciază pacientul și determina răspunderea civilă a personalului medical și a spitalului. Malpraxisul medical poate fi generat de erori sau omisiuni legate de diagnostic, tratament, urmărirea îngrijirii sau gestionarea sănătății.
Către: office@petrea.eu